15.2.11

PEDAGOŠKO-ANDRAGOŠKO IZOBRAŽEVANJE

Razpored seminarjev
sreda 23. marec: 16h A, 17h B in 18h C
četrtek 24. marec: 16h D, 17h E in 18h F
Izpit 31. marec in 16. maj 2011
Do tega datuma oddajte seminarsko nalogo oz. esej z naslovom Šola med emancipacijo in proizvodnjo za trg delovne sile. Obseg cca 10.000 znakov v predpisani obliki in referencami na dano literaturo.
Seminarske skupine in literatura

A) Laval, Christian, Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno šolstvo, Krtina, Ljubljana 2005
(BC) Beck, Ulrich, Družba tveganja: na poti v neko drugo moderno, Krtina, Ljubljana 2009
(D) Kanduč, Zoran, Onkraj zločina in kazni, Študentska založba, Ljubljana 2003
(E) Groys, Boris, Teorija sodobne umetnosti, Študentska založba, Ljubljana 2002
(F) Rancière, Jacques, Nevedni učitelj, En-knap, Ljubljana 2005

(A) Mitja Madon, Slađana Sarić, Tomaž Stojanovič, Anja Kranjc, Nataša Makovec
(B) Petra Košir, Tamara Urbančič, Igor Šajn, Tomaž Zupančič, Brane Tolar, Jože Premru
(C) Sabina Mevlja, Ana Kavčič, Tanja Struna, Polonca Zevnik, Peter Kurnik, Boris Vertuš
(D) Andreja Kostelec, Maja Turšič, Mateja Doberšek, Danijela Pečnik
(E) Jana Habjan, Nejc Lokovšek, Matej Petrovčič, Mirjam Marussig, Nataša Kupljenik, Agata Pavlovec
(F) Matjaž Mlinšek, Ajda Kamenik, Primož Kurent, Jure Stres, Karmen Pečar

Skupna literatura

Dušan Rutar, Učitelj kot intelektualec, Didakta, Radovljica 2002
Darij Zadnikar, Avtonomija globalnih odporov in beda pedagogike